klik sini tau..=)

Saturday, July 10, 2010

sHEkAmyNie











1 word yg jarang jmpe but sedap didengar...SHEKAMYNIE...

SHEKAMYNIE ni adelah gabungan nama 4 makhluk..iaitu SIMA,TIKAH,AMY,WANIE..heheh
tikah,amy n wani adelah exrumate aku dr part1-part3...miss diorg sngt...espacially amy tu la..suke nyakat aku..kalu amy n tikah bergabung utk menyakat aku, smpai nangis2 aku di buatnyer....
heheh..wani plak jenis yg cool...aku suke ngadu kat die kalu ade ape2 hal.die caring..hee..kalu aku kene buli, mst aku akn mintak die membela aku..hihihi.....

time mkn plak..kami mesti g mkn same2...mkn blm bilik,buat bulatan,n mkn smbil membincang kan isu semase....isu yg kami suka bincangkan adelah pasal ikan....ye,ikan....mane tak nyer kami ni dr negeri yg berbeza2, so,name ikan utk stp negeri adelah berbeza2..heheee...tp wani la paling experat pasal ikan ni..yelah die asal terengganu...kdg2 name ikan yg die sebut sngt pelik,smpai terbahak2 yg 3 ekor lagi tu gelak..hihih...pas mkn,acara yg ditunggu2 adelah pertandingan sape paling kuat sedawa(giler tak senonoh)..hahahha..pas acara tu selalai,disusuli plak ngn acara sape plg lame tido...hahahah....mmg sweet bngt....suke2...

tapi tu sm tinggal kenangan jer...mase part4, amy dah pindah duk blik lain..bukan bergaduh,tp makcik kolej yg jelez ngn kami....huuuuh..(gurau jer)..actually,kami kene pindah dok bilik 3 org...so amy mengalah dok ngn classmate die..aku, waniey n tikah stay 1 bilik smpai par5...

so..bile part 4 SHEKAMYNIE tu jadi SHEKANIE jer....eeeee..tak sedapnyer....rase mcm tak cmplete...mcm tu lah kami rase when amy takde...bkn tak blh jmpe..blh jer..tapi suasana tu dah tak havoc mcm dulu....

bile part5 plak...bende yg tak di jngka terjadi...mental n fizikal lum bersedia..but kene terima...
saje je kolej ni tau..dengki ngn kami....aku ngn tikah terpisah nun jauh gler...tikah kolej inai,aku kolej resak....wani plak practikel kat luar...(mmg dah dijanggka)..wani plak,course die mmg ade practikel,so mmg kami dah sayonara awal2 dah..dah pelk cium n bermaafan dah pn..but aku ngn tikah ni terpisah disaat akhir..walupn tikah classmate aku,leh jmpe time class..tp keadaan syill berbeza...dulu.tikah selalu gerak aku bgn pagi..remind aku sstgh perkara,mkn sesame..g kelas sesame...tapi sekarg tak dah...huhuh...terase sunyi la jg....tikah jg lah selalu layan n tahan karenah aku..luar n dalam aku die dah tau..huhuu...sedeh2..tp nak taknak..lumrah kehidupan..kite tak leh tolak takdir..aku plak kene beajar utk berdikari,jadi lebeh matured n kene belajar terima suasana br...mane tau pasni aku ngn ex2 rumate aku jai lebeh rapat dr dulu kan....

kalu nak ikotkan hati ni, bnyk lagi aku nak cite..t takot pnjg sngt plak..hehhe..so, aku ade letak pic exrumate aku selamt berkenalan..heheh...sm dah available..aku je lum.hahahha=p

TO MY EXRUMATE...LOVE U N MISS U A LOT...


2 comments: