klik sini tau..=)

Friday, August 13, 2010

SUMPAH..aku JATUH CINTA!!!!


im in LOVE

HA.............terkezut kwn2 aku....hot tak hot tak..yap kwn2..aku mmg dah jatuh cinta....bunga2 cinta kembali segar dalam hati aku ni...cewaahhh!!!..hahahah..

Bukan partama kali aku pandang or tegok die..dah bnyak kali dah...selama ni aku wat endah jer kewujudan die depan aku..yelah..bagi aku, sape lah aku ni kan..rupe tak de...cntik tu jauh le sekali kan....so, aku just angp die mcm lelaki2 lain..kwn n tak lebeh dr tu....

tapi...............
tapi kan....bile smlm, aku tgk die betul2...aku tgk die ckp, die ketawa..owh..so cute!!!..nak leruh jantung aku ni bile tgk die..tgk n tgk...YA ALLAH..alangkah bertuahnyer kalu aku dpt memiliki die kan...
ish2....kalu aku dpt die..cmpm n sure aku tak pndg lelaki lain dah....

mst korg tertanya2 kan..sape lah lelaki yg aku jatuh cinta tu...
kalo korg nak tau la kan..tp jnji jgn terkejut or tergelak guling2 tau..
janji tau........

ha...............lelaki tu kan..kan....hehehhe..malu lak nak bg tau....tp sebelum tu aku nak pesan...kalu ade sesape yg bc blog aku ni n terperasan lelaki yg aku maksud kan ni ade lah die....maaf la ye sbb i tak terus terang di hadapan mu..hehehehhe....

ok2..nak bg tau ni.......lelaki yg berjaya menmbat hati aku tu adelah......................
ASYRAF MUSLIM...


sumpah aku jatuh cinta ngn die...ni gara2 pas aku tgk cerita "cinta sempurna" 2 hr lepas....
handsome sngt die tu..baik...alohai..mmg mr.prefect lah kan....korg jgn cube nak rampas die dr aku k..die hak milik kekal ku..hihihi...

ASYRAF MUSLIM...i love u..muuaahhhh2x


(aku dah angau)...

No comments:

Post a Comment